سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :1366
تعداد کل یاداشته ها : 0
103/2/13
12:47 ع

معمولا همیشه در هنگام خرید و فروش لوازم خانگی عجله می کنیم و در نتیجه در نهایت آن چیزی که می خواهیم هیچ وقت گیرمان نمی آید.در این مقاله سعی داریم به ذکر چند نکته مهم بپردازیم که اگر بتوانید به آنها عمل نمایید قطعا در هنگام انتخاب لوازم خانگی دیگر به مشکل نخواهید خورد.معمولا پروسه تعویض و ارتقا لوازم خانگی پروسه ای طولانی مدت و سخت می باشد چرا که نمی دانیم در واقع دنبال چه چیزی هستیم و چه می خواهیم. پیشنهاد می کنیم در ابتدا لیستی از نیازمندی های خود را امااده کنید و سپس بر اساس آنچه که نیاز دارید به دنبال وسایل مورد نظرتان بگردید.

دقت کنید که در عین سادگی اما فروش لوازم خانگی نیاز به تخصص خاص خود را دارد و سعی کنید از فروشندگانی اقدام به تهیه این کالا ها نمایید که نسبت به  ارائه محصولات خود متعهد بوده و بتواند در مورد آنها توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهد.شما می توانید هر گونه سوالی که در این زمینه دارید را با کارشناسان ما در فروشگاه کالا خانگی مطرح نمایید و همچنین نیازهای خود را به صورت آنلاین در هر نقطه از کشور که هستید توسط فروشگاه ما تهیه نمایید.

در زیر به ذکر چند نکته مهم که می تواند قبل از خرید به شما در انتخاب نهایی کمک کند می پردازیم:

در مورد تهیه یخچال و فریزر سعی کنید ابتدا به تعداد نفراتی که قرار است در منزل از این وسیله به صورت ثابت استفاده کنند بیاندشید و سپس بر اساس آن به فکر خرید محصولی باشید که پاسخگوی ظرفیت مورد نظر شما باشد.اگر شما خانواده دو نفری هستید به نظر ضروری نمی باشد که حتما از محصولاتی با حجم و اندازه بزرگ استفاده کنید.همچنین به فضایی که می خواهید در ان یخچال خود را قرار دهید نیز فکر کنید تا از این بابت نیز به مشکل بر نخورید.

در مورد خرید لباسشویی نیز به همین صورت باید عمل کنید. معمولا خانواده های کم جمعیت بهتر است ماشینی با ظرفیت پایین تر تهیه نمایند و ماشین های با ظرفیت بالای شستشو بیشتر مناسب خانواده های با جمعیت بالا می باشد. همین رعایت این موضوع می تواند کمک فروانی در صرذفه جویی مصرف آب و برق نماید.در واقع این ها نکاتی هستند که می بایست فروشنده در هنگام فروش لوازم خانگی به مشتریان خود ارائه دهد اما از آنجایی که بعضا خود فروشنده نیز از دانستن این موضوع بی اطلاع است پس چه بهتر که شما خودتان قبل از خرید نهایی در مورد موضوعات  فوق اطلاعات لازم را داشته باشید.


95/3/31::: 12:54 ص
نظر()